Varm Lördag

Hej!

Måste få fråga dig vad du anser om detta..

Har läst många trådar på forum nu om många som önskar sig en flicka istället för pojke för att de menar att döttrar får en bättre relation till föräldrarna medan man förlorar sin son till svärföräldrarna. De menar att man blir lyckligare av en dotter.

Detta gör mig så arg och ledsen då jag har en son som jag älskar mer än allt.

Vad tror du om detta? Hur hanterar man sådana korkade påståenden?

Har jag nog aldrig hört innan. Folk som resonerar så. Det handlar ju inte om vilket kön man får till barn för att skapa en bra relation till sitt barn :) Det handlar ju isåfall om hur man är som förälder och hur barnet är. Jag tror att jag och Neo kommer få en jätte bra relation till varandra även när han blir äldre :) Jag hade inte så bra relation till mina föräldrar ett tag i mitt liv. (låter som att jag är jätte gammal) Men jag är tjej ;). Så nä... det där är skitsnack.




Igår var sista dagen som jag jobbade för sommarkraft. Nästa vecka jobbar jag kväll på Tisdag och morgon på Onsdag. Vi ska äta lite frukost bullar nu. Och sen hem till pappa. Hoppas på att orka ta några bilder idag. Uppdaterar isåfall ikväll igen.

Ha en varm och skön dag idag alla :)

Kommentarer
Postat av: marie

Undrar lite hur ni gjorde för att få Neo blöjfri? Vår dotter är bara en månad yngre än Neo och vi försöker. Men det går inte alls. Är han bjölfri på natten nu också och även på dagis? Några tips?



Kram Marie

2010-07-04 @ 19:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0