Ett bra tag sen.

Hej allihopa. Det var ett bra tag sen nu.
Mycket har hänt men allt hinner jag inte skriva ikväll, i morgon eller nästa dag. Tänkte bara skriva ner några snabba rader innan jag låter lite bilder tala istället.

My har varit här i några dagar nu. Och en av dem dagarna var vi bland annat några timmar på äventyrslandet. Och efter det åkte vi ut till fyllinge för att bada i Roger & Majsans pool. I Fredags körde vi ner till Landskrona för att fira Linus som fyllt 17 år. Festen blev bra som alltid.

Här kommer lite bilder från några veckor tillbaka och framåt.



En bild på Leuz när vi var hemma hos Carro och familjen. Han gjorde oss lite sällskap i trädgården.




Busiga Nelly i poolen (: Alltid lika söt och charmig!




På Äventyrslandet. Neo & My åker en karusell. Och Ja.. Jag vet inte alls vad Neo håller på med?



My (:




Christian <3 i parisehjulet




Lite sockervadd på tåget hem




Hemma hos Roger och Majsan.




Neo njuter av att få bada =)




Jag i Lördags. Hemma hos Helene & Roger i Landskrona.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ni ser ut att ha haft roliga dagar tillsammans iallafall =) Å så fin du vra på bilden längst ner.



Kram Maria

2010-07-26 @ 08:50:53
Postat av: sara

vem är my? christians dotter?

2010-07-27 @ 23:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0