Tisdag


Idag blev det inget bad i morfas pool.
Och det blev en lite läskig natt också. Både jag och Christian var vakna men Neo vaknade inte som tur var.

Idag är det jobb mellan 16 - 21:30 och dom ringde även tidigare idag och ville ha in mig samma tid i morgon också. Natten från Söndag till Måndag jobbade jag natt. Det var en lite läskig upplevelse då jag för första gången verkligen kände att det spökade. Hörde steg bakom mig.. Men annars så var det en lugn natt. Förutom att det var så VARMT!

Nu ska jag duscha av mig innan jag ska iväg till jobb. Förhoppningsvis så jobbar jag och Louise tillsammans ikväll. Och det är ju roligare att jobba tillsamans med någon som man känner :)

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0