Sommarkväll


Igår kväll hade vi en jätte mysig grill kväll hemma hos Caroline & Dennis.
Barnen lekte jätte fint och vi åt god mat. Killarna drack lite öl medans jag och Carro tog vin. Barnen var något trötta i slutet. Vi var inte hemma förrens tio i tolv. Neo somnade som en stock. Och Nelly gumman fick gå upp vid elva för att hon var genom blöt och var så hes i halsen. Neo är också lite små förkyld idag. Var nog bara för att barnen envisades med att bada så sent igår.

Nu är Christian och Dennis iväg och fiskar. Jag och Neo ska cykla in till systemet lite senare och handla lite vin som jag ska ha ikväll. Och sen ska vi inom Carro så att barnen får leka lite i deras trädgård.

Nu ska jag börja plocka undan här lite. Sen får vi göra oss i ordning. Tog inte så många bilder igår. Men kanske kan slänga upp några här senare ändå?

Puss hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0