Neo och Leopard leuz

Just det. Neos hår åkte av igår. Det var så sletat och långt nu. Så det fick bli trimmen. Men det är även bra för hans hår botten. Det är fortfarande rätt mycket skorv där emellanåt. Och han tycker nog det är skönt nu när det är så varmt ute :-) Jag blev först lessen när det åkte av. Men jag vänjer mig mer och mer. Vad tycks? Om bara två veckor så kommer det ju ha växt till sig igen :)

Före klippningen :



Efter klippningen:





Caroline, Dennis, Nelly & Novas ena kise Leuz
Inte den bästa bilden precis. Men den får duga ändå


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker att han blev jätte fin =)

Och katten var också söt.

2010-07-11 @ 13:35:44
Postat av: Anonym

jag tycker det är finare nu än innan :)

2010-07-12 @ 08:47:19
Postat av: Faster

Hej Malin Neo blev jättefin i sin nya frisse och oj vad lik han blev sin pappa,det var det första jag såg.nu får ni ju träffa Lotta o pojkarna snart när dom kommer ner.Kram på er,och fortsatt bra sommar.Faster.

2010-07-13 @ 13:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0