ensamt här hemma


Så ensamt det är här hemma när Christian är iväg..
Men på söndag är han hemma igen iallafall. Men det är några dagar dit.

Igår kväll sorterade jag Neos leksaker och hans gaderob. Pappa var nyss här och hämtade bla köket som ska till tippen. Och traktorn som ska hem till pappa. Den tar för stor plats i hans rum. Så nu har jag lite mer koll på vad han behöver. Inga kläder iallafall. Men däremot sängkläder! Helst två sätt så man har något mer och byta med. Och en ny matta. Tiger-mattan han har nu ligger aldrig still.

Jag har sorterat tvätten här hemma men det är någon som redan tagit tvättstugan. Så jag får vänta med det. Ska ställa mig och diska den tråkiga disken och sen plocka lite här hemma. Hoppas på att hinna damsuga idag med annars får jag ta det i morgon.

Ska försöka göra spagetti och köttfärsås sen. Hoppas det blir ätbart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0