Bort med natt blöjan

Idag har jag varit på gekås och bla köpt en jädra massa ramar. Vår ena vägg i sovrummet kommer att bli så sygg! Christian åkte iväg till sina syskon tidigt igår morse och kommer inte hem förrens på Söndag kväll. Så ensamna är vi. Men jag tror att vi klarar oss. Han tog också med sig min systemkamera dit =/ Så utan den är jag också.

Neo sov utan blöja natten till måndag. Och lika så natten till idag. Och även natten till i morgon.... Än så länge har det inte hänt någon olycka. Men det kommer säkert det med. Hoppas bara att det här kommer bli lika lätt som det var att lära honom att vara utan den under dagen. Så det var kanske sista blöjpaketet vi köpte för två månader sen? Om det skulle visa sig att det inte alls går än. Så kommer vi köpa hem ett nytt blöj paket och vänta ett tag till :-) Men visar det sig gå bra så är det väll bara att köra på!

I morgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Hoppas på att det blir fint väder så kanske vi kan gå hem till mormor och bada.

Hoppas ni har det bra där ute.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0