aaaaajjjjjjjjjj - mitt huvud

Det var längesen jag skrev nu. Så jag ville bara titta in och berätta att allt är bra med oss, förutom mitt huvud. Det mår inte så vidare bra. Dunk, dunk.... ajjjjjjjjj!
Inget kaffe kunde jag dricka i morse heller, var så smart så jag använde den sista mjölken till gröten!?

Christian är på väg hem från jobbet. Han ska bara upp hit och hämta pengar och sen ner till bosses och köpa en liter mjölk. Så att jag kan få i mig lite kaffe och förhoppningsvis mår mitt huvud lite bättre efter det. Oh nu kom han upp precis och hämtade pengarna. Snart snart snart snart!!!!

Vår Nyår var föresten helt toppen. Men väldigt lång dock. Vi fick tag på taxi vid fyra och var inte hemma förrens halv fem på morgonen. Neo somnade strax efter tolvslaget, så det var skönt.


Mys kläder idag, känns som en lång tråkig söndag. Usch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0