vad händer den 5 mars?

Anonym om <3:
Ultraljud eller giftemål kanske?

Det är så många som är nyfikna på vad som händer den 5 mars. Men än tänker jag inte berätta. Jag ska bara stolt visa upp när det är färdigt. Många hoppas på att det är en bebis. Men en bebis kommer inte än på två år. Tyvärr. Men jag hoppas att det går när jag slutat skolan. Men det är inget vi kan bestämma nu :-). Det som händer den 5 mars får jag i förtidig födelsedagspresent av Christian! Det är något som jag har velat göra i över ett år och även innan det.

I morgon har vi tid hos doktorn igen. Tyvärr så kan jag inte följa med. Tror jag inte iallafall. För jag har bild så vi har tid där. Jag tycker jätte mycket om min bildlärare. Hon var själv ung när hon fick barn och studerade då samtidigt. Så hon förstår varför jag är borta ibland. Jag kanske kan få någon hem uppgift istället och följa med till doktorn.

Nu hör jag att lilleman börjar leka med leksakerna inne på sitt rum. Han vill inte sova ikväll!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem har du som bildlärare?

2010-02-10 @ 22:21:07
Postat av: Therese - Mamma till Nellie

Va är det för nått du ska få då :) nu är jag nyfiken :D

2010-02-10 @ 22:36:34
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: Hanna

En tatuering med Neos namn kanske?

2010-02-11 @ 20:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0