Måndag

Nu är min lilla bubbe sjuk igen. Allt hade gått bra på dagis. Han och Seven hade lekt som vanligt tillsammans. Vi tog pulkan och gick hem och lekte lite i trädgården tills C också kom. Sen gick vi upp och Neo fick lite varm chocklad att varma sig med. Och efter det blev han ovanligt gnällig. Jag tror att han har öroninflammation igen. Han säger att han har ont i örat så jag får ringa vårdcentralen i morgon direkt så vi får en tid. Så det blir inget dagis för honom i morgon. Men det har jag inte vågat säga ikväll.

Malin, Norpan och Noah skulle komma hit innan idag igentligen. Men dom varnar ju för att man inte ska ta sig ut i trafiken. Många bussar som är sena och inställda. Många företag och dagis som är stängda pga att dem är rädda för att taket ska rasa. Idag på dagis fick barnen sova inne för det gick inte att vara på gården. Dem kunde inte få ut vagnarna och det fanns ingen plats för dem att stå på heller.

Neo leker så bra med Sven på dagis. Dem leker tydligen alltid tillsammans. Så idag fick jag Svens mammas nummer så att vi kunde ringa någon gång så att barnen kunde få leka lite på fritiden också. Det hade pojkarna nog uppskattat :-)

Nu ligger min stackars sjuklinge i soffan. Han sover inte än, men verkar må bättre nu. Han fick panodil för ett tag sen. Så får vi se hur natten blir. Förmodligen så kommer den bli rätt så jobbig.


Kommentarer
Postat av: maria

Stackars Neo! han är ju ofta sjuk=( Min bror hade jämt öroninflamation när han var liten då fick ha ha rör i öronen. Kansek Neo skulle behöva. Stakarn!

2010-02-23 @ 09:07:54
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0