Sjukt kul, eller inte.



Så här roligt har vi det här hemma!
Neo har hög feber som gå upp och ner hela tiden, och Christian har mått halv kasst hela dan och idag runt sex tiden spydde han ner hela toan. Och jag då? Jo jag har fått ha en gnällig, otröstlig liten unge runt benen och klängandes på mig hela tiden och samtidigt försökt och plugga till provet vi ska ha i morgon som just nu känns omöjligt. Jag är så j ä v l a trött i mitt huvud! Nu sover båda killarna i soffan. Så jag ska sätta mig ner och försöka pränta in lite mer fakta om provet i morgon. Och på Onsdag har vi prov i svenska. Undra om det kommer att gå lika dåligt. Valde att skjuta upp två prov till nästa vecka. Så då är det bara på det igen! Orkaaa!? :-(

 


Kommentarer
Postat av: Becky

Tråkigt att Chrille också skulle åka på skiten. Hoppas att vi andra slipper det, men varken jag eller Robin har känt av något än så länge så vi klarar oss förhoppningsvis :)



Söta är de när de sover iaf :) Hälsa dem att de ska krya på sig från oss :) Kram

2010-02-02 @ 17:35:13
URL: http://smuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0