Onsdag

Hello.
Snart är det lov och det ska bli så skönt!
Malin med den stora magen var här innan idag :-) Hon lämnade tillbaka tvn som hon lånade för jätte länge sen, jag hade helt glömt bort den men eftersom det inte kommer komma in någon platt tv in i vårt sovrum på ett tag så satte vi in den där. Och nu har lillasyster varit här ikväll och lekt med Neo. Det tycker han är jätte kul. Varenda gång Frida, min mamma eller pappa kommer hit vill han visa sitt rum och alla hans leksaker. Precis som om han glömmer bort varenda gång dom varit här och nu sätt hans rum och alla hans leksaker 100 gånger.

Innan idag på svenska lektionen fick jag en sån jävla mensvärk. Så jag var tvungen att gå ut ur klassrummet och vandra i korridoren. Sen fick jag gå ner till skolsköterskan och få ström i magen. Läskigt men nu har jag inte kännt något efter det och det brukar ju hålla i sig hela månaden. Så det är skönt!

I morgon fick jag ledigt på idrotten så då tänkte jag jobba med matten hemma. Så då har jag bara en lektion på erftermiddagen som börjar halv tre. Sen har jag loooooov! Och sen är det inte många veckor kvar i skolan tills det är lov igen. Och då åker vi upp till Norrland :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0