lugn kväll


Vill ni veta vad det bästa med ikväll är?
Jo.. det är att jag har inget som jag måste plugga på ikväll. Ingenting som ska lämnas in, inget prov jag måste sitta med och jaa.. INGENTING!

Medans Neo åt kvällsmat så passade jag på att diska. Christian jobbar eftermiddag den här veckan så jag och lilleman är ensamna hemma. Vi båda är dock väldigt trötta. Så vi har druckit lite citron och lime vatten till byggare bob. Neo går nog och lägger sig vid halv åtta. Och jag slocknar nog runt nio halv tio tiden.

I helgen har vi haft fullt upp med kalas. Min lillasyster fyllde 16 år igår på alla hjärtans dag. Så i lördags var vi hemma hos mamma och åt, och igår hemma hos pappa. Jag fick låna en tidning utav roger och majsan som ska göra det mycket lättare för mig att följa min diet. Så nu ska det bli spännande och se vad som händer.


Neo fick också en alla hjärtans dag present från mormor såklart!


Tårta hemma hos mamma


Tårta hemma hos pappa

I helgen ska jag försöka baka bullar och kanske kakor som jag också får äta. Om jag får tid över då. Vi får se, kanske får göra en ny kaegori snart?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0