Grattis Farmor

Hittade en massa istappar från några buskar när jag gick till bosses innan idag för att köpa ägg som vi skulle ha till frukosten. Igår kväll gjorde jag klart engelskan så idag har jag bara pluggat på provet som vi ska ha på Måndag. Vi åkte med pappa ut till kyrkogården innan idag också och satte två ljus för min farmor som skulle fylla 81 år idag. Farfar hade redan varit där och satt en fin blomma. Vi stannade inte där alls länge, vi frös som bara den! Och på vägen hem i bilen fick lilleman host attack och slutade inte hosta så han spydda. Och inget papper hade vi med (så klart)

Christian är ute i köket och gör maten. Mamma kommer hit ikväll runt åtta tiden innan vi ska in till stan. Bion blir av idag för Neo mår mycket bättre :-) Är nog pencelinen som värkar.

Nu somnar neo i soffan! Så jag måste ta honom!
Ni får ha en bra lördagskväll :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0