godnatt allihopa!

Tänkte ta och uppdatera lite innan jag går och lägger mig :-)
Nu har lovet börjar för mig och det känns skönt. Jag tänkte ta med mig Neo ut i morgon till lekplatsen och kanske gå in till stan och hitta en present till Jack som fyllde år i måndags. Christian ska ringa en massa samtal så han behöver få vara själv. Vi har inga direkta planer för i morgon. Blir väll bara fredgasmys som Neo säger. Kanske hittar någon bra film att titta på.

På Lördag kommer vi iallafall ha fullt upp. Klockan två ska vi vara hemma hos Joanna och fira Jack. Och efter kalaset går vi hem till mamma och äter lite gott och tittar på Melodifestivalen tillsammans. Det ska bli mysigt :-) Vet inte riktigt om vi ska övernatta där. Men det blir kanske bäst.

Ja och sen så tycker jag att vi tackar snön som kom hit i vinter och det var jätte trevligt med en fin vit jul med mycket snö. Men nu behöver det INTE komma mer. vår vår vår vår - komsi komsi.
Snön är välkommen att komma tillbaka i slutet på 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0