förkyld


Idag vaknade jag upp med en täppt näsa. Eller rättaresagt inatt. Jag sov inte alls bra, inget nässpray hemma och jag har så svårt att sova med en täppt näsa! Så idag fick jag gå och handla nässpray och en ny hudkräm. Mitt ansikte börjar bli sårskorpor. Känns så iallafall, så det fick bli en ny. Hoppas att den är bättre. Men det känns reda lite bättre faktiskt.

Så det blev alltså inget badhus idag. Men vi ska ändå hem till Malin och Norpan. Emma och Kenneth ska bjuda på mat ikväll. Chrille och norpan hjälpte dem att flytta nu i veckan så dem ville göra det som tack. Det ska tydligen bli jätte gott. Varmrätt huvudrätt och efterätt. Emma bantar också så det känns skönt. Då vet jag att jag får äta maten :-P. Och klockan åtta börjar Melodofestivalen. Mamma, mormor och Helene är också nere i malmö idag och tittar. Hoppas mamma skickat något sms på kvällen.

I morgon kommer Conny hit och tittar på köket. Ska bli spännande att se vad han säger.

Jag har damsugat, plockat undan och ska nu torka av tv hyllan och bordet innan vi ska göra ve oss.
Ha en trevlig kväll! :-)

Kommentarer
Postat av: maria

hehe jasså? Ne men när du lägger in bild och så förklarar du vad ni äter=) Då blir man riktigt hungrig=P

2010-02-28 @ 08:15:10
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0