Fika hos Lisa


Klockan är mycket och jag ska snaaart gå och lägga mig.
Ikväll har jag, Andrea och Elane fikat hos Lisa. Hon fyller år idag. Jag åt dock bara mitt mörka chocklad med 86% kakao. Men vi hade jätte trevligt eller hur? Vi får se någon helg som passar fram över, då ska vi käka lite mat, förfesta lite och sedan gå ut.

Idag fick vi in jätte mycket pengar på kontot. Christian har aldrig någonsin haft så mycket pengar innan, kändes nästan lite läskigt att ha dem där. Man var rädd att dem bara skulle försvinna. Dock ska allt betalas tillbaka men om det blir som vi hoppas och tror så kommer iallafall lånet vara betalt om max tre år.

I morgon ska Neo få hälsa på pappa och mormor på jobbet.
Och senare på eftermiddan hoppas jag på att kunna åka och storhandla!

Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför lånat pengar?

2010-02-25 @ 10:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0