3.5 kg


Jag kan inte låta bli att väga mig. Tycker det är så spännande! Igentligen så skulle jag väga mig på Måndag, då har det gått 2 veckor. Men när jag såg vågen i morse så kunde jag helt enkelt inte låta bli. Men jag blev inte besviken. Än så funkar det! 3.5 kg på åtta dagar! Det är synd att man inte ser på sig själv när man går ner.

Jag har inte alls sovit bra inatt. Neo har vaknat emellan åt och vid halv fyra när jag somnade vid tre fick jag gå upp och hämta mer panodil och vatten till honom. Men efter det somnade han om som tur var och vaknade inte förrens nio i morse. Idag är han faktiskt pigg. Han leker och pratar mycket. Har druckit välling två gånger och pratat i telefon både med mormor och med pappa. Nu pratar han visst med sin "fantasi kompis" Dom skulle laga hans bil tydligen. Han brukar ringa honom och be han om hjälp ;-) Jag tänkte göra ordning en macka till mig. Jag har bara legat i soffan och slumrat tills nu.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ååh vad roligt att det funkar! :)

Okej, jag vet inte om jag vill köra på någon diet direkt. Vill mer äta oftare, äta mer fullkorn och mer frukt och självklart rör mig mer och äta mindre godis och liknande. Men är inte lika säker på att de funkar lika bra bara.. =/

2010-02-23 @ 21:41:48
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ååh, kan du inte visa ett schema på vad du äter. beach 10 är ju inte så långt borta så hade varit kul med lite tips, för ditt verkar ju funka! ;)

2010-02-24 @ 14:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0