1 prov avklarat!

Hejsan!
Här hemma är både Neo och Christian fortfarande sjuka. Jag fick sluta en timme tidigare idag, vilket var otroligt skönt! Provet idag gick jätte bra som tur är, hamnade på ett vg och ligger även där någonstans när det gäller betyget i kursen som slutar snart. Nu är det bara svenska kvar, och sen 2 andra prov nästa vecka. Men det ena är jag rätt säker på.

Jag har saknat Neo jätte mycket idag <3
Han var så varm och svettig igår kväll så jag var nära på att stanna hemma idag från skolan. Både han och Christian har sovit oroligt inatt pga febern. C fick också springa upp några gånger på toa. Än så länge är Neo bra i magen iallafall. Jag hoppas bara att jag klara mig den här gången!

Nu ska jag plocka undan lite, och sen se om jag hinner ta en sväng med damsugaren. Och soreta lite papper. Måste plugga till svenskan i morgon också. Som tur är så är det sista lektionen. Så man hinner kanske diskutera lite med sina klasskompisar. Näst sista musikproduktionen med, sen ska vi välja inriktning!

Hoppas ni andra är friska och krya :-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis till provresultatet !! Du är en kämpe =)

Bara att hoppas du slipper bli sjuk, här är William hemma efter kräksjuka söndagkväll o natt men han håller på att piggna på och jag hoppas jag klarar mig! Är mitt uppe i uppbyggandet av ett nytt boende för ungdomar m särskilt stöd..så jag har inte tid att vara krasslig ;-) Sköt om er// Kram

2010-02-02 @ 16:42:56
Postat av: Anonym

Grattis till provet!

2010-02-02 @ 20:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0