dålig start på dagen

Den här dagen började inte alls bra i morse. Jag mådde dåligt när klockan ringde halv åtta. Och eftersom jag bara får gå i skolan så mycket som jag orkar så bestämde jag mig för att ligga en timme till och förhoppningsvis må bättre senare. (skulle ändå inte träffa Jennifer för att göra jobbet till tidningen förrens elva) Klockan ringde nio men jag snozade en halvtimme till. Och Neo vaknade inte heller. Men sen när vi skulle gå hittade jag inte hans termo byxer, leta leta leta.. men dom var borta. Så jag fick ta hans overall från förra året som är liiiiite liiite för liten. Och sen hittade jag inte hans mössa, så han fick låna pappas. Jag skulle låsa upp dörren men hittade då inte mina nyklar. Kunde man bli tröttare? Men det slutar inte här. När vi precis kom ner kom jag på att Neos vantar låg kvar i hallen, så jag sprang upp och hämtade dom. Försökte sen få ut vagnen men kunde inte öppna dörren så mycket så att vagnen kunde komma ut... tog Neo i handen och sprang till dagis. Han skulle lämnas elva och halv tolv är det lunch. Så jag var lite stressad för att dom skulle hinna sätta sig och äta. Vi kom iallafall fram tjugo över elva och då hade lunchen precis kommit som tur var.

Vi möttes utav Neos söta kompis Sara. Hon sa till mig "Neo är min bästa vän" och Neo svarade då tillbaka "Du är min bästa vän också Sara" Så härliga barn. Eftersom Neo och Sara är dom ända barnen på den avdelningen som inte sover tittar dom på film och myser. Idag hade Sara med sig en film dom skulle titta på. Och dessutom mysa med popcorn ;)

Nu är snart Neos rum helt färdigt. Vi fixade och grejade igår och har även gjort idag. Gardinerna, lampor och tavlor är uppe. Även alla möbler har satts ihop. Hyllor ska vi borra upp i morgon och även en hylla i vardagsrummet. I morgon kommer pappa hit och tapetserar en fond vägg i köket. Så då kommer även dom stora, tjocka tavlorna till köket komma upp.


Kommentarer
Postat av: Carro <3

nova sover inte heller? inte gjort på över 3 veckor?! :) och hon var där till 14 idag <3

2010-12-02 @ 23:56:44
URL: http://lyckligasteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0