huvudvärk


Denna dagen har varit hemsk! Har haft så ont i huvudet. Beror nog på vädret. Usch, fick ligga inne i sovrummet ett tag med rullgardinen nere och ha ett påslakan över huvudet så att det skulle bli lite mörkare.

Men när jag sedan gick upp vid fyra mådde jag bättre som tur var. Jag har sorterat byrån i hallen. Och ska ta lådorna på hyllorna med all höst och vinter utrustning. Se lite vad man behöver köpa nytt. Tänk så mycket man hittar då man rensar. Dom två lådorna såg verkligen ut som katastrof. Papper, pennor, kuvär och en massa skit. Jag hittade bla en vit ram jag letat efter. 6 block som jag kan ha i skolan, stiftpennor och suddegumm. Mycket bra! Om jag hinner få in min lön innan helgen ska jag åka till gekås på lördag. Och tanken va att jag då skulle handla bla lite skolmatrial. Men nu behöver jag ju inte göra det. Jag kan inte komma ihåg att jag fyllt i någon konto nummer till jobbet. Så då borde jag få hem en check. Lika dant från sommarkraft. Och den borde iallafall komma till den siste. Men dom pengarna ska ändå gå till C present. 

Och eftersom vi vet att det kommer ta lång tid att få tag på en fyra här i vårt område. Så tänkte vi satsa på lite små saker i hemmet så vi kanske får upp "hemkänslan" lite igen. Alla j*vla sladdar ska ordnas. Jag är vansinnig varenda gång jag damsuger. Väggfestet till tvn ska fixas så att tvn hänger in till väggen och inte 5 cm ifrån. Hyllan ska upp på väggen. "tv-bänk"-hyllan som just nu står på högtalarna.

Men nu mina kära vänner. Ropar sängen på mig.
Det ska bli skönt att lägga sig igen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Härliga tjej! :) Älskar att läsa din blogg. Hoppas du lyckats sova bort, om inte allt, åtminstone en del av din hemska huvudvärk :/



Hoppas ni kan komma förbi nån dag snart <3



2010-08-25 @ 10:00:34
URL: http://lyckligasteflickan.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till nellie

Ja det känns inte alls roligt :( Nellie gråter och jag gråter varje gång jag lämnat henne.. FYYY.. Får se hur det boir, om vi ska prata med fröknarna eller om vi bara ska byta direkt nu innan jul. Vill kunna lämna henne och känna mig trygg med att hon trivs och har det bra :(

2010-08-25 @ 11:44:19
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: Anonym

En kort långsam promenad kan lindra huvudvärken faktiskt. Hjälper mig i varje fall. Prova.

2010-08-25 @ 16:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0