fullbokad....som vanligt?

Gekås i morgon! Åker här ifrån redan halv sju...
Sen på kvällen blir det kräftskiva som jag tror.. nästan vet till 100 % kommer bli så jävla lyckad!! Frida och Kim har verkligen lagt ner tid, energi och pengar på det här. Så det minsta alla vi gäster kan göra är att ge dom en lyckad kväll. Kameran ska också med så klart, den har legat i ide alldeles för länge nu.. =( Om det bara fanns mer än 24 timmar på dygnet och mer än 7 dagar i veckan. Då kanske man hade haft lite mer tid till sitt intresse också?

Nästa vecka blir fullpackad. Skola Måndag - Fredag. Övningsköra två kvällar. Fira Neo på Torsdagen, Jobba Fredag och Söndag från 14 - 21:30. Och på lördan blir det lite barnkalas för 3 åringen. Och veckan efter det är det skola som vanligt. Förmodligen har min Engelska och Matte kommit igång då också. Och helgen som kommer där ska jag bara umgås med min familj och inte göra nånting..

Det gick så bra att köra med pappa igår. Det var två månader sen men det satt fortfarande i. Nu är det att satsa sten hårt på körkortet (så mycket jag iallafall orkar, krockar väll med skolan som vanligt)
Nästa vecka dom två gångerna jag har med pappa vill jag "uppvärma" lite nere i hamnen igen och sedan köra lite mer i trafik. Om det går bra och jag känner mig redo ska jag och mamma köra ut till hennes kompis camilla och dricka lite kaffe nästa vecka då det är mammas tur att köra med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0