30 augusti

Godkväll.
Jag skulle igentligen gått och lagt mig för ca 45 minuter sen men kom sen på att jag var tvungen att lägga in annonsen från oss och den från mamma, pappa och frida. Och nu sitter jag här? Bra pli på sig själv va? höhö.
Men nu är jag klart med det och ska snart in i sovrummet för att bädda ner mig. ( anonserna är på bild längst ner, och kommer så klart vara med i tidningen den 2/9 )

Idag hade vi tid på lassarettet för lilleman. Kontroll för att se hur öronen såg ut efter alla inflammationer han haft. Högra örat såg bra ut. Men det vänstra tyckte sköterskan en doktor skulle kika på. Så vi gick och satta oss och fikade och försöka fördriva en timme på sjukhuset. Vilket inte är så lätt. Men kl nio fick vi komma in igen. Det vänstra örat är skadat och får inte riktigt upp "signalerna" till hjärnan så att han uppfattar ljudet som kommer från det hållet. Han hör endå men det här är en utav anledningarna till varför han börjat prata mer slarvigt ibland. Och varför han jämt upprepar ordet va, va, va, va? ;) Men han har också mycket annat för sig just nu. Den här skadan brukar växa bort med åldern. Men vi har endå tid om 3 månader igen för att se om det hänt något mer. Och sen får vi se hur hösten och vinten blir.  Om han får lika många öroninflammationer som han haft tidigare. 



Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till nellie

Oj då , gör det ont på honom?Va skönt att dom hittade det iallafall.. SÅ dom kan följa upp det och se till att det blir bättre! Lycka till med det och hopppas att det gått över nästa gång ni är därQ! Puss

2010-08-31 @ 08:18:56
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: Hanna

så fina anonser ni gjort :) Du får hälsa han grattis i förskott. Och tråkigt det där med hans öra :/

2010-08-31 @ 11:20:56
Postat av: Carro

Han är så duktig er Neo. Världens bästa 3 åring delar han och Nova ;D haha



Du jag tänkte på det. tror du han hade tyckt om en liten ryggsäck med buzz på? :D hittade en på br som jag gärna vill ge :)

2010-08-31 @ 13:49:22
URL: http://lyckligasteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0