Vår

Hej alla vår njutare!
Snart är det sommar! Hoppas vi iallafall. Det börjar bli varmare och när solen lyser på morgonen när klockan ringer så får man en sån energi! Går upp och sätter på kaffe, ordnar frukost, letar kläder till både mig och lilleman och sen knallar vi iväg mot engelbrekts gatan :-) Vi måste köpa en vårjacka nu till löningen. Neos höstjacka med flis börjar blir lite för varm nu under dagen. Om inte annat så kommer den bli för varm snart!

En tjuv titt på köket har efterfrågats. Och det ser ni lite längre ner. Visst är det finnt? Vi är så nöjda :-) Den här veckan ska jag försöka plugga så mycket jag kan. Jag har mycket att ta igen nu. Men jag får skylla mig själv. Jag gjorde som sagt ingenting under lovet. Prov i svenska nästa vecka. På min födelsedag. Så jag hoppas verkligen att jag har turen med mig den dagen. Antiken är inte min grej. Och i helgen blir det fest hemma hos pappa med alla goa släktingar. Det kommer bli trevligt :-) Snart så kan jag äntligen kunna gå på systemet. Välja ut precis vad jag själv vill ha ;-) höhö ska riktigt njuta första gången! Vi ska in till stan på Fredag och köpa vin till lördagen. Ölen kommer ner med folket från Landskrona. Tänkte se om jag hittade en ny tunika också.

Sitter och dricker en kopp kaffe under tiden jag uppdaterar. Neo somnade kl sju och Christian har lagt beslag över tvn. Så nu är det bara dags för mig att börja plugga!




Kommentarer
Postat av: mie

va snyggt de blev :)

2010-04-13 @ 22:12:27
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: maria

Riktigt snyggt blev det=)

2010-04-13 @ 23:01:23
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0