Snart gör jag helg


Hallå. Eller jag ska kanske säga godmorgon?
Neo somnade kl 6 igår kväll. Det är lite tidigt tycker vi men han var så trött. Christian var hemma hos pappa och hjälpte honom. Så han hann inte hem förrens Neo deckat. Så vi fick gå upp lite tidigare idag. Men han sov 12 timmar inatt iallafall :-) Sen låg vi i sängen till halv sju. Och då kom Christian hem :-)

Jag börjar skolan halv tio idag. Matte sen idrott. Sen ska jag hem och trycka i mig lite lunch och plugga lite på svenskan igen. Och sen har jag sista lektionen iannan jag gör helg! Sen har vi fullt upp hela helgen med känns det som :-)

Solen skiner. Hoppas på en varm dag. Ha det bra alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0