slapp påsk


Heej!
Det har varit dåligt med uppdatering här i helgen. Det är inte pga att vi har haft fullt upp utan vi har faktiskt bara tagit det sååå lugnt som man kan! Mina päron skippade visst påsken i år så vi har inte firat det alls.

Hela påsklovet kommer bestå av plugg. Iallafall en stor del av det. Tråkigt men så är det, måste komma ikapp nu så det blir som jag tänkt. Dessutom är det inte så långt kvar nu så lika bra att kämpa in i det sista. Sen är det äntligen sommarlov. Får se hur mycket semester vi får tillsammans hela familjen nu i sommar :-). Jag vet inte riktigt än heller hur Neos dagis är stängt.

Vi skulle ha en liten städ dag idag. Men jag somnade visst i sängen mellan 13 - 14:30. Det var så skönt! Jag är så snuvig och nyser hela tiden. Christian är ledig idag med och går inte på jobber förrens kl 11 i morgon. Så vi har lite tid kvar att umgås. Neo frågar mig hela tiden om mamma också har en bebis i magen. Han är omringad av bebismagar och små bebisar nu känns det som. Så det är klart att han undrar :-).

Dagen är ju faktiskt inte slut än så jag hinner fixa lite till här hemma. Ikväll måste jag gå igenom papper och se mer exakt vad jag ska kunna till svenska provet som kommer snart.

Snart slutar jag vara tonåring. Helgen före ska vi firade med släkt hemma hos pappa. Och helgen efter den 21:de ska vi fira det med lite kompisar. Och under själva onsdagen ska jag & Christian gå ut och äta 3-rätters middag :-) Så den veckan ser jag frem emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0