sista dagen som tonåring


Sista dagen som tonåring. Känns fantastic. Tråkigt nog kommer det förmodligen att regna i morgon. Och av mina 20 år i mitt liv så har det bara hänt en gång tidigare. Så va fan är det här?! Halv tio börjar jag min foto lektion. Och då var ju tanken att jag skulle promenixa in till stan för att använda mac och tele objektivet och fota lite människor som jag ska ha till temat. Inga bra bilder tagna än nämligen och tiden rullar på.

I morgon kommer det inte hända så mycket. Skolan som vanligt. Christian kommer hem vid halv sju då han slutat jobba. Vi kommer förmodligen äta en smarrig frukost med frukostbullar. ( ja jag skippar min diet den här veckan ). Och sen ska Neo lämnas på dagis och jag ska till skolan. På lunchen ska jag hem och kommer förmodligen att ta med mig Sofia också. Äta lite tårta och så ska pappa titta inom med en liten present. På kvällen kommer mamma hit och lägger Neo så att jag och Christian kan gå ut och äta tre rätters middag på fridolf. Det ska bli så gott. Annars kommer dagen se ut som en vanlig onsdag. Med ett svenska prov dessutom. Hoppas att jag har turen med mig!

Nu ska jag krypa till sängs
Natti natti natt..

Kommentarer
Postat av: johanna larsson

hej.. blev lite nyfiken då jag såg att du kollat in hos mig på bilddagboken.... var i halmstad bor du?

2010-04-20 @ 23:25:49
Postat av: Cecilia

Grattis! :)

2010-04-21 @ 08:20:32
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis :)

2010-04-21 @ 13:04:35
URL: http://leasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0