nattiii


Jag hinner inte alls uppdatera bloggen ikväll. Klockan är alldeles för mycket och trots att jag bara slappat ikväll och degat på soffan är jag super trött och skulle igentligen behövt gå och lägga mig för länge sen!

Middagen blev lite sen idag, så Neo var uppe lite längre än vanligt. Men klockan åtta hade han visst gått in och lagt sig. Utan att borsta tänderna, fått på sig nattblöjan eller sagt godnatt. Så jag fick pussa på honom när han somnat :-) Alldeles kladdig var han fortfarande också efter maten hihi <3

I morgon ska vi hem till Carro. Tesse kommer också. Så får Neo leka lite med tjejerna :-) Innan idag var han på en lekplats  med Kevin och .... "en liten tjej" som han säger. Kommer inte på vad hon heter, men det är Kevins tvillingsyster. Det är Christians jobbarkompis barn. Och dem hade väldigt kul allihopa :-) Så nu vill Neo bjuda dem på hans barnkalas. Han planerar i förtid ;-) hehe





Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Den lilla tjejen heter ju Nilva. Kram

2010-04-23 @ 15:36:16
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

Ha så roligt ikväll :) Hoppas det blir en lyckad kväll:) Vi ses säkert i veckan! Puss

2010-04-24 @ 10:53:05
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0