lång tisdag som äntligen börjar gå mot sitt slut.. SNARK


Hej långa tisdag.
Ja den här dagen har verkligen varit lång. Och jag har varit så trött. Men ändå har det gått förvånandsvärt bra. Lämnade Neo på dagis vid åtta. Och inga sura miner blev det idag. Han klängde sig inte fast vid mina ben och skrek att han ville gå hem som han gjort nu dem senaste gångerna. Utan han gick in direkt och hann inte ens ge mig en riktig puss och kram utan det blev en släng puss :-)

Det gick jätte bra på engelskan och matten idag. Trots att jag var så otroligt trött. Var nära på att be om att få gå en 20 minuter tidigare på matten för jag var så otroligt trött. Ville bara hem och lägga mig.

Nu börjar snart desperata hemmafruar.
Så jag ska lägga mig ner i sängen och bara njuta av att göra absolut ingenting.
Hejdå mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Sofie Jansson Photography

Malin! Jag visste inte att du bloggade :D jeeesus :D härligt

2010-04-28 @ 17:04:07
URL: http://sjphotography.blogg.se/
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

Jag vill också ha en till :) Innan 25..hehe så inom 5 år ;) Då kanske vi får samtidigt denna gången :D

Kram!

2010-04-28 @ 17:44:23
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0