Fredag


Har precis varit och övningskört med pappa. Nästa vecka är det med mamma och sen två gånger till näst nästa vecka med pappa. Känns skönt att komma igång igen. Hoppas bara att det håller i sig. Sen är det bara pengarna som fattas.

Vi var inne i stan innan. Och köpte vin till i morgon och kollade på lite kläder. Jag är så shopping sugen! Fick en söt skjort tunika utav mamma. Funderar på att ha på mig den i morgon, trots att det inte är någon direkt fest skjorta. Men jag måste ju inviga den. Kommer inte på någon annat jag kan ha på mig i morgon ändå. Nu ska vi plocka undan lite här hemma innan vi börjar med maten.

Malin fick en liten flicka igår. GE MIG HENNE! Så lite och söt.


Kommentarer
Postat av: Becky

Åh vilken liten sötnos :)

2010-04-17 @ 10:07:00
URL: http://smuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0