20 års fest


Igår blev en mycket mycket lyckad kväll! Vi åt tacos, drack en massa gott och ja... allt blev bara så bra till slut =). Idag mår man sämre. Jag låg i sängen tills Neo kom hem vid tolv ett? Kommer faktiskt inte ihåg. Mamma stannade kvar lite och hjälpte mig plocka undan. Christian har precis åkt till jobbet. Så jag och Neo är själva hemma. Jag hoppas att han somnar vid sju som vanligt ikväll. För jag är trött!. Jag orkar inte skriva så mycket mer ikväll. Det har varit dålig uppdatering på sista tiden jag vet! Men jag tänkte bjuda på lite bilder. På alla fina presenter som jag fick igår!


Detta otroligt fina halsbandet fick jag av Frida och Melina. Det är en jätte dålig bild jag vet, men jag orkade inte byta objektiv för att få en bättre närbild. Det står iaf Frida Melina och under står det 100421 Frida & melina har  ett lika dant som dem fick när dem fyllde 20. Så det var en rolig grej att ge, och få :-)

 

Ett present kort av Christian (Fridas pojkvän) På H&M för 200 kr

 

Ett jätte fint halsband utav Kim. Och det halsbandet är bara så mycket jag! :-D

 

En blomma från Hans & Josefine =)

 

Och ett presentkort på H&M för 300 kr, Guldfynd 200 kr och två lotter som jag dock inte vann någor på :( Men ni är för underbara :)

 

En Cinzano vin flaska utav nicco :-D Mitt älsklings vin.

 

Detta fick jag inte igår men tänkte visa ändå! En fin klocka utav Roger och Majsan. Och ett jätte fint armband utav min lillasyster. Av övriga släkt och mina söta päron fick jag prengar. precis som jag önskat mig!

 


Kommentarer
Postat av: S

Så fina presenter! Hoppas du fick en rolig kväll gumman :)

2010-04-25 @ 22:45:13
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

Jätte fina presenter :) Måste vara nöjd?! hehe..

2010-04-26 @ 08:59:08
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: maria

Finna=) men varför står det frida på halsbandet?

2010-04-27 @ 14:08:42
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0