Godkväll

Sänningen gick faktiskt jätte bra idag! Både för min grupp och för grupp nummer 1 andra halvan av klassen. Philip, Rina och Johannes som var dom som pratade i själva studion var jätte duktiga! Mig hörde man bara i en intrevju med en lärare på skolan som heter karin. Jag hade fortfarande infulensan och lät jätte hes! Men det gick bra ändå. Nästa vecka tror jag att det var får vi våra omdömmen. Jag förväntar mig inget spec. Jag har ju varit borta mer än halva tiden. Men jag tror inte att han skriver något negativt heller. Vi hade lite mer än 1 1/2 timmas lunch rast så Sofia följde med mig hem så att jag kunde hämta pengar till en kaffe. När vi slutat svenskan klockan tre gick jag till bibloteket och hämtade ut en svenska bok. Jag har inte hämtat den innan för att jag skulle få den på skiva så att jag istället kan lyssna på texten. Men det fanns ingen inne just nu. Jag försökte få upp mitt (((jävla))) skåp som vanligt. Men det gick inte.... som vanligt! Det är så trögt att man måste dra allt vad man kan och samtidigt slå på dörren. Om man har tur funkar det. Annars får man stå där och göra tusentals försök till. Jag har inte vågat ha några böcket eller saker i skåpet för jag får nästan aldrig upp det. Så jag gick upp en tappa och såg att min mentor satt inne på sitt rum. Hon skulle skicka ett mejl till vaktmästan och jag skulle förmodligen få ett nytt skåp på fredag. Så slipper jag släpa på väskan hela tiden.

I morgon börjar vi klockan tio. Vi ska samlas utanför bowling hallen rejmes och bowla en timme. Efter det kommer vi nog att sluta. Så igentligen gick jag min sista skol dag för den här veckan idag. Men däremot ska jag plugga hela fredag förmidag. Så riktigt ledig är jag ju inte. Dessutom tänkte jag tvätta och så har jag ett möte inbokat med Yvonn dyslexi läraren.

Kommentarer
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

Jag pratade med fotografen och tyvär kommer inte bilderna upp förens i morgon :) Men gå in och titta då iställt :) Puss!

2009-09-17 @ 09:11:56
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hur ser ditt liv ut inom dom närmsta åren?

När kommer bebis nr 2 eller det kanske inte blir någon?

Du har ju varit bebis sugen ett tag nu :)

Kram från oss

Sofia willie och wiggo.

2009-09-17 @ 23:38:34
Postat av: Lotta

Hej kusin ! Det är så kul att följa med vad som händer nere hos er!Vill säga att jag beundrar ditt slit med skolan, flytt och samtidigt vara småbarnsförälder!! Det är inte lätt alla gånger och jag tycker du är jätteduktig o otroligt mogen.

Hoppas ni inte har slutat planera en tripp hit nåt framöver, vore skoj att få visa hur vår vardag är och hur det är med en riktig vinter. Kramar

2009-09-18 @ 10:47:07
URL: http://lottanorstrom.bergsrf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0