Måndag

Nu är jag hemma. Jag slutade datakunskapen redan havl tio. Sen stannade jag kvar lite på skolan och tog en kaffe med en klasskompis :-) Börjar inte förrens halv ett och då ska vi sända live i radion. Det är en kille i klassen som har bytt klass till tv så jag kommer förmodligen få hoppa in för honom och säga det han skulle ha sagt.

Under tiden jag nu ska vara hemma ska jag plocka lite. Ta disken från igår tänkte jag, och så ska jag försöka hinna med att ta en snabb damsugning. Ikväll ska vi på möte i skolan klockan halv sju. Både mamma och pappa ska vara med.

Jag smsade lite med frida igår. Hon kom precis upp från badet när hon skrev till mig. Dom hade det jätte bra i turkiet. Saknar henne redan. Hon har bara varit borta i tre dagar men det känns som mycket längre! Längtar tills hon kommer hem så att hon kan få sin present. Den är så fin. Vågar inte skriva eller lägga ut en bild än. Jag vill inte att hon ska se det ;-)


Kommentarer
Postat av: Nina

Min mormor är också i turkiet nu :D Förresten så måste vi hitta på något snart igen! Neo måste få sin present!

2009-09-14 @ 13:35:46
URL: http://nijna.blogg.se/
Postat av: NIna

Ja det ska vi göra, vi kan nog komma idag till och med?

2009-09-14 @ 17:44:01
URL: http://nijna.blogg.se/
Postat av: Nina

Men ska vi bestämma en dag i veckan vi kan komma till er då?

2009-09-14 @ 21:34:13
URL: http://nijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0