ska snart hämta lilleman


Skit också. Dom hade visst missat att ge mig informationen om att matten började kvart över ett idag. Men det var okej att jag inte kom. Och det passade faktiskt bra, för Christian ringde precis och frågade när jag slutade idag. Dom ville att han skulle jobba över så då får jag hämta Neo på dagis. Tänkte att vi cyklar direkt till Netto och handlar lite mat som vi kan äta ikväll. Pappa kommer på en kopp kaffe också :-) Och han tar med sig borren så vi kan få upp en hylla i köket. Kanske sätter upp en i sovrummet också? Jag vet inte riktigt hur jag vill ha det än. Vi får se!

Hann damsuga av lite snabbt här hemma. Hade igentligen tänkt att ta disken men jag får väll knalla bort och hämta lilleman nu :-). Om jag hinner ikväll, ska vi soretra bland hans leksaker och lägga ut dom i "värde" på blocket tänkte vi. Dom små bebis leksakerna får Noah och det andra skänker vi bort till röda korset.

PUSS HEJ!


Kommentarer
Postat av: Anna

När får vi se bilder på lägenheten? :D

2009-09-29 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0