sämre och sämre.....


Jag tycker bara att jag mår sämre och sämre....
Ingen förbättring än så länge. Om jag inte mår bättre tills på Tisdag ringer jag läkaren igen. Hostan är värre nu än vad den varit tidigare.

Igår fick Neo lite små presenter. Mer blir det när vi har släktkalas och alla våra kompisar kommer hem till oss på lite fika. Vi gav honom racerbanan igår. Den blev han jätte glad för :-). Pappa hade köpt en truck, var nog mest för att han åkt det med morfar och tyckte det var jätte roligt :-). Mamma gav en traktor och Frida kom med godis :-) Det blev bara en snabb kopp kaffe och lite tårta. Sen åkte vi ner till Landskrona och satte en blommor och ljus på morfars grav.

När jag kom hem igen kom Hans och Josefine ner en snabbis och gav Neo en till liten present. Söta pokstäver som vi ska sätta på Neos dörr till hans rum.

Jag ska försöka packa så mycket jag orkar idag. Och börja med tvätten så vi slipper ta med en massa smutstvätt. Jag fick sovmorgon till 10:20 idag så jag är rätt så pigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0