paus i idol

Nu är det paus i idol så jag passar på att skriva lite.

Efter vi varit och handlat lite på maxi kom Melina hit när vi kommit hem. Vi kollade på unga mödrar tillsammans och sen snackade vi bara lite om Fredag. Neo ville inte följa med och duscha senare under kvällen. Han skyllde på att han hade ont i benen ;-). Så han satt inne på toan medans jag duschade och höll mig sällskap. Berättade vad dom gjort på dagis och så. Sen rakade jag benen och det tyckte Neo va jätte intressant ;-). Han var mest intreserad av att mina ben blev vita efter raklöddret.

Klockan åtta la jag honom i sitt egna rum och det var med utan problem ikväll. Inget snack om att han ville sova hos oss så det var skönt. I helgen ska vi sätta upp några lager hyllor så länge så där ser hyffsat ut.

När idol är slut ska jag krypa ner i sängen. Ikväll är jag trött.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0