nya skor


Idag har jag inhandlat nya vinterskor. Mysiga svarta skor på Maxi. Neo fick en pyamas och två par strumpor. Sen handlade vi också lite mat som vi skulle ha till kvällsmaten.

Ikväll kom en hylla upp i köket. Det blev väll sodär, men bättre än innan.

I morgon är det den tråkigaste skoldagen i veckan. Matte - Idrott - Drama. Men även den sista för mig. Så det känns skönt :-). På Fredag kommer Malin och Norpan hit och tittar på film. Om det inte fanns övertid på Chrsitians jobb. Han bytade så att han skulle jobba eftermiddag i morgon med, så han och Neo får sovmorgon i morgon. Det får jag med :-) Börjar inte förrens halv tio.

LÄNGTAR TILLS JAG KAN LÄDDA UPP BILDER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0