lördag

Godmorgon.

Igår var det jätte trevligt! :-)
Vi åt jätte god mat! Melinas present kommer ju lite senare så hon fick bara ett chocklad ;-) Där var djur över allt! Just nu hade dom 15 katter ink kattungar och fem hundar i huset :-). Jag låg och gosade med lilla wiggo Melinas nya hund som hon fick i 20 års present nästan hela tiden. Han är så otroligt söt. C som alltid varit emot att skaffa djur började nu helt plötsligt fundera på om vi skulle skaffa något? Det skulle Neo älska. Jag känner mig inte redo för hund än. Så vi får se fram över. Kanske en katt i 3 års present till lilleman? Det är ju faktiskt bra om barn växer upp med djur. Men det är långt kvar :-). Jag är så rädd att det ska bli samma som Pigge. Att hon villl ut men det finns inte möjlighet till det här. Så måste mangöra sig av med katten igen... När alla sen skulle vidare in till stan vid halv tolv cyklade jag och C hem. Pappa hade inte alls haft några problem med att lägga Neo. Han hade somnat redan 19:40 och druckit två vällingflaskor :-) Inget tjat om oss alls.

Idag vaknade Neo och C vid tio. Men jag låg kvar i sängen till elva. Hade skit svårt för att somna inatt. Vet inte varför. Idag ska vi nog gå och hälsa på Josefine och Hans. Har inte varit där borta sen vi flyttade. När vi fått iordning lite mer så tänkte vi bjuda hit dom på mat. Vi bjöd ju på smörgåstårtor när vi flyttat men som ett litet tack för allt annat dom ställt upp på :-) Men det får bli om ett tag. Kanske kan bjuda dom på julmat? Fast det blir svårt eftersom Josefine är vegitarian. Sen vill man ju inte vänta så länge.

Men idag ska vi också packa upp det sista hade jag tänkt. Försöka få upp någon tavla och lite så.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vi har endast lämnat honom till mona för hon vill de :P kyle älskar mona som fan. Men nu på sistone har han blivit mammig och pappig så vi frågar honom nu förtiden också om han vill sova borta eller ej. Så vi gör ju inget emot hans vilja ^^

2009-09-12 @ 13:17:59
URL: http://nijna.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja det jag menade med att mona ville ha honom var ju att vi låter honom sova just där när vi ska göra någonting. Fast nu vill han inte sova hos någon så då behöver han inte det heller :) Vi är också som sagt hellre med honom.

2009-09-12 @ 14:33:11
URL: http://nijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0