jag vill börja med Neos rum!


Jag har suttit vid datorn sen jag kom hem typ...
Har fortsatt mitt sökande på lite ideer om hur vi ska göra med Neos rum. Hans rum är ju som sagt ganska så litet så det går liksom inte att göra ett så stort tema av det för då blir det för mycket. Jag har iallafall hittat lite saker som jag tror kan bli snyggt. Vill inte avslöja för mycket. Tänkte att det kunde bli en överaskning sen när det är klart. Jag hoppas att vi iallafall skulle kunna börja med bakgrundsfärgen vi ska ha snart och då gräset jag tänkt att ha nere på väggarna. Mer tänker jag inte avslöja ;-) haha undra hur länge jag kommer kunna hålla mig. Vi ska beställa gardiner och sängkläder från ellos också. Ja det kommer bli jätte bra när det väl är färdigt.

Hoppas vi har råd att åka till Ikea snart också så att vi kan få ordning i hallen.

Nu är klockan redan elva och jag måste i säng. Svenska som första lektion i morgon tio över åtta. Försov mig i morse och vaknade tio över sju. Fick stressa med välling, hitta kläder, borsta tänderna, och sen tvinga på en jätte trött och tjurig Neo. Men vi kom i tid till dagis fem i åtta och jag satt i data salen fem över åtta. Tur att vi bor så nära!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja på torsdag ska gå bra! Kyle vill gärna träffa neo märker man.

2009-09-15 @ 16:07:27
URL: http://nijna.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Marwin

ska ni inte göra ett tema efter hans bilsäng?

2009-09-15 @ 21:45:33
URL: http://mammason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0