ingen rubrik

Idag sov vi till elva. Neos feber krånglade lite inatt och han pratade väldigt mycket i sömnen. Han låg här i soffan så att jag kunde hålla lite koll på honom. Jag tyckte att han var jätte kånstig under dagen igår och han andades liksom tungt. Vet inte om han gjorde till sig eller om det var ansträngande för honom. Så jag ville ha honom mellan oss inatt ifall något skulle hända. Men allt har gått bra och idag verkar han må bättre.

Christian jobbade över till två igår natt så han sov lika länge som oss. Så det var inte mycket tid vi fick tillsammans idag innan han stack iväg till jobbet strax efter ett. Annars har vi bara varit hemma idag. Jag har haft en irreterande huvudvärk hela dagen. Den vill inte släppa. Så när Neos feber hade kommit tillbaka la jag mig med honom i sängen så sussade vi lite tillsammans. Det kändes skönt. Sen har han faktiskt mått bra förutom att han varit lite hängig. Så vi följde med mamma hem till Caisa. En jätte mysig etta på klotet.

I morgon är både jag & Christian lediga. Christian har lovat att hjälpa pappa med trädgården. Dom skulle väll lägga plattor. Men vi behöver köpa nya kläder till Neo och lite vinterutrustning. Så i morgon efter vi har gått upp så traskar vi nog in till stan och ser vad vi hittar :-). En ny madrass till sängen, ny kudde och täcke och sängkläder är också något vi ska köpa inom dom närmsta dagarna.

På söndag ville några kompisar till oss komma hit och ge Neo lite presenter och fika tillsammans med oss eftersom vi inte haft något kalas för lilleman. Vi tänkte göra någon tårta och sen ska Frida komm hit på söndag och baka haha. Jag ville ha kanelbullar men misslyckas alltid. Så därför får Fridis ta å sig det ansvaret ;-) Malin, Norpan och Noah kommer också hit. Så det ska bli kul att se hur stor han blivit. Har lagt undan lite kläder till dom som dom kan få ta ifall dom vill.

Vårt internet kommer tillbaka i början av oktober. Så då kan jag äntligen lägga upp lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0