in till stan och shoppa

Nu känner jag mig stressad!
Vi gick upp för en liten stund sen. Christian duschar och jag ska plocka fram lite frukost. Vi tänkte gå in till stan vid halv tolv och leta kläder till lilleman. Känner på mig att jag kommer komma hem med mycket :-) Men bara för det kommer vi väll inte hitta nånting.

I morgon kommer mamma hit och ska slänga all skit som finns här hemma. Lite gammla kläder, krukor, kartonger osv. Ska bli skönt att äntligen bli av med det. Jag tänkte åka med henne ut till tippen. Så åker vi inom Jysk sen och letar efter madrass, nytt tecke, kudde och sängkläder till Neo. Mamma hade rabatt på kappahl med så vi får vänta med att köpa något där förrens jag träffar henne i morgon :-). Om där nu är något vi känner att vi vill ha. Men det är det säkert!

Nu får vi sätta far!
Hörs sen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0