i morgon är det min femte flytt som gäller!

Annie om svårt för att somna:
usch vad jobbigt det låter. Hoppas du blir frisk snart. går ju mycket sånt nu tyvärr..
Hur många besökare har du per dag?

Ja jag hoppas också på att snart bli frisk!
Jag har mellan 55 - 60 unika besökare varje dag.
Och ca 100 sidovisningar varje dag.
Så man kan ju undra varför det kommer så få kommentarer ;-)

Nu är faktiskt ALLTING klart....nästan iallafall. Varför finns det alltid nånting kvar i en flytt? För oss nu ikväll är det bara duschen som ska spolas av. Christian ska duscha snart så det bli hans uppgift. Och då ta tandborstarna och den sista dusch handuken från toan. Sen är det ju vällingen, en flaska och två glas kvar. Men det är sånt man får ta och packa ner samma dag som flytten är på.

Neo sover och jag ska bara titta lite på tv innan jag kommer somna. Ingen vilo dag idag heller inte!
Vi börjar flytta vid nio tiden i morgon.

Så ni får ha det så bra så länge. Alla mina 55 - 60 unika besökare ;-)
Så får vi se när vi hörs igen. Förhoppningsvis snart. Jag har svårt för att hålla mig här ifrån ;-)
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej:D Jag läser din blogg jämt och har gjort det länge nu=) Men jag hinner aldrig med i svängarna när de gäller era flyttar:P På något mystiskt sätt missar jag det:P Du har inte lust att skriva om flytten och så?=)

2009-09-04 @ 22:59:54
URL: http://metrobloggen.se/maria199

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0