hoho


Hejsan.
Mötet med Yvonne idag gick jätte bra. Nästa vecka ska vi ha möte med rektor och lärare. Så får vi hoppas att dom kommit på en bra lösning för min skol situation. Yvonne sa att hon skulle få in mig i G huset, och att jag skulle få ha en lärare för mig själv eller gå i en liten mini klass med 3 - 4 elever ink mig själv. Så det här känns bra. Dessutom ska dom försöka hjälpa mig att få godkänt i engelska B så att jag senare kan söka in till högskolan som sysionom.

Sista maskinen med tvätt är igång sen är tvätten klar. Melina ska ha lite förfest hemma hos sig ikväll med några tjejer så jag tänkte ta med mig Neo dit och säga hej en snabbis. Under tiden vi är iväg ska Christian på börja maten så att den är klar när vi kommer hem ikväll.

Helene kommer hit idag och hon har saknat Neo så mycket så dom kommer nog hit direkt när hon landat.
Annars ska vi bara mysa ikväll. Ska förmodligen plugga lite svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0