heeeej på eeeeer!

Heeeeeeeeeeeeeeej!
Nu har vi fått igång 3 connect internetet på den otroligt gamla datorn. Men det duger ju så länge tills vårt andra internet flyttas hit. Då kan jag använda vår "riktiga" dator.

Flytten gick jätte bra och alla sm hjälte till ska ha ett stort tack! Det mesta är upp packat. Det är bara lite lådor som ska ner i källaren och alla prydnadsaker ligger fortfande kvar kartongerna. Vi har inte fått upp bokhyllan än eller något annat heller som ska vara på väggarna. Men i helgen händer det nog mer grejer. Det mesta ska upp då och allt annat ska packas upp. Dessutom ska vi på 20 års fest på fedagen!

Jag sitter uppe lite längre idag. Jag börjar inte förrens klockan 10 i morgon och har suttit nästan hela kvällen idag och kvällen igår med att läsa på till provet vi ska ha i morgon. Nämligen om ljud. Akustik och om mikrofonfer. Jag har varit sjukskriven i två veckor pga den kraftiga infulensan. Men nu är jag tillbaka! Jag är fortfarande trött och hängig men det kan ju hålla i sig några veckor efter man haft ett sånt virus i kroppen. Jag var på min första svenska lektion idag med så jag fick med mig lite uppgifter hem så nu är jag ikapp alla andra. Det känns skönt.

Inatt är det Neos första natt i sitt egna rum. Han har inte riktigt förstått att vi flyttat än. Men han förstår mer och mer. Han ligger i spjälsängen för vi har inte köpt någon madrass till den andra sängen än.

Men nu ska vi gå och lägga oss. Christian kom hem för ungefär en timme sen.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0