Grattis Melina

Först och främst. Grattis Meina på födelsedagen. Ikväll kommer vi ha kul :-) ÄLSKAR DIG!

Tack sanna för tipset :-). Ska försöka med det. Nu har han äntligen bajsat. Han har tryckt på hela förmiddagen och till slut tryckte jag upp hans ben snabbt som fan när han började ute i köket. Och då kunde han äntligen inte hålla emot längre! Så nu mår han bättre. Vi har satt upp bokhyllan och packat upp en massa glas som ska stå i vitrinskåpet och lite prydnadsaker. Jag och Lilleman har precis duschat och jag ska sätta min telefon på laddning och sen ringa Melina och gratta henne. Sen ska vi in till stan och handla lite dricka för ikväll. Och så tänkte jag hämta ut Fridas 20 års present som jag fortfarande inte har gjort. Men Frida har haft fullt upp med sitt gamla och nya jobb så jag och Melina har ändå inte kunnat ge henne den. Men jag tänkte iallafall hämta ut den idag så vi får se hur den blev. Spännande spännande. Sen ger jag och Melina Fridas present när hon kommer hem från Turkiet. Dom åkte idag. Så får Melina sin då också eftersom både jag och Frida vill vara med när Melina öppnar sin. Och då ville Melina och Frida göra tre flugor i en smäll och passa på att ge Neo sina presenter också ;-).

Nu ska vi göra ve oss.
Kanske uppdaterar ikväll när vi kommit hem eller senare? man vet ju aldrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0