Febrig lilleman

Hejsan!
Det var jobbigt att gå upp idag. Riktigt varför vet jag inte. För jag sov jätte bra inatt!
Skolfoto idag och dirkt efter det hade vi möte hos min rektor. Det gick bra och jag ska fortsätta vara ledig på Fredagar eftersom jag inte kommit in i någon grupp. Men det skulle nog inte ta så lång tid. Jag står fortfarande i kö till en bärbar dator. Vi ska ha ett till möte lite längre fram. Men det här känns bra. Kommer nog att ordna sig.

Jag stack hem på min lunch rast så jag skulle kunna ringa ett samtal. C sa att Neo varit gnällig och tjurig hela föriddagen. Så jag kände på pannan och jo visst har lilleman feber. Så jag fick hoppa min sista lektion idag som började halv två.

Jag tänkte försöka få Neo att vila lite. Och under tiden han isåfall gör det så tänkte jag ta tag i disken!
Mamma kommer hit senare idag med lite mat till mig och lilleman. Tänkte att jag kunde dra ner i källaren då och försöka hitta mina gardiner som fortfarande är borta!!!!!!!!!!

Nu orkar jag inte skriva på den här datan längre. Tangäntbordet lever sitt egna liv.

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0