Godkväll

Nu är klockan snart tio och jag ska alldeles strax gå och lägga mig.
Jag fick skippa första lektionen idag. Neo vaknade vid elva igår kväll och höll på och försökte bajsa till två på natten. Så jag var duktigt trött och det var lilleman med. Så vi sov till nio i morse. Christian var uppe till tolv med oss sen var han tvungen att sova eftersom hans klockan ringer fem när han jobbar förmiddag. Ja fick dessutom ligga tillsammans med Neo i hans säng. Det var jobbigt, men han somnade tillslut iallafall. Jag vaknade vid halv sex när Christian var uppe så då gick jag in och la mig i vår säng.

På Graf idag i skolan övade vi lite i Photoshop. Det var kul :-) Men svårt, spec med min dator. Den hänger sig hela tiden och gör lite som den själv vill....

Efter skolan tog jag med mig Neo hem till Frida. Jag skulle låna hennes data så att jag kunde lägga ut lite auktioner på tradera. Bla två overaller, ett par jeans och lite andra bebis kläder. Men jag glömde sladden så det blev inget. Men hon hängde med oss hem sen och tog med sig sin data. Så det ordnade sig ändå :-). Vi åt tillsammans sen satt Frida och Christian och spelade sitt spel på facebok. Jag satt och kollade på idol.

I morgon ska vi göra det tråkiga som är... att betala räkningar. Pengar in, pengar ut. Alltid lika tråkigt. Så det blir inget ikea den här månaden. Såg att det inte blev så mycket pengar som vi trodde. Men nästa månad får Christian sina över tids pengar och 6000 mer i lön :-D + att jag får 1600 kr extra i csn. Det kommer att bli en skön månad :-). Anledningen till att Christian får 6000 mer i lön är att han egentligen från och med nu ska få 3000 kr mer utav flexopac men det hade blivit något fel så han får dubbelt nästa månad.

Nu ska jag sova. Det blir en lång dag i skolan i morgon.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0