shopping igår - shopping idag

Vi kom hem med tre påsar igår ifrån stan.
Jag har nog aldrig handlt på H&M för över 1000 kr på en gång med bara barnkläder. Jag hade inte med mig mitt medlemskort, men jag fick en stempel på kvittot så jag kan gå in och få in dom pengarna där på sen. Och det blev en påse från Lindex och din sko med :-). Allt bara till lilleman! Så nu känns det jätte skönt! Han behöver verkligen nya kläder. Köpte en T-shirt och en tjocktröja med spindelmannen på. Dom blev favoriter och han ville självklart ha på sig dom går :-).

Mamma kommer hit snart och då ska vi åka till tippen och sen inom jysk och eurustop. Då sa det shoppas ännu mer till vårt charmtroll :-)

Vi sa hejdå till spjälsängen igår. Och även Neos första sängkläder. Vi gav bort det till Christians kusin Rebecca som är gravid. Dom hade med sig god fika och vi bjöd på kaffe :-). Dom bor just nu i Laholm men vill flytta in hit till Halmstad. Så jag ska ge dom våran hyresvärds nummer. Han har ganska många fastigheter. Så kanske nånting nappar :-). Annars skulle dom söka lite direkt lägenheter och så på Hfab. Så vi hoppas dom kommer hit snart. Ska bli kul att Neo får en till liten syssling i mars. Robin som är Rebeccas pojkvän blev väldigt populär igår kväll. Neo slet nog ut hans namn så mycket som han tjatade på honom. Han tillbringade mer än halva tiden på Neos rum tillsammans med Neo. Men det tyckte Neo var jätte kul. Ha någon att visa alla sina leksaker för :-)

Nu ska vi börja göra ve oss. Chrsitian är hemma hos pappa och lägger plattor. Det har tydligen blivit jätte snyggt. Måste dit och kolla snart. Så Neo får följa med oss. Blir mindre plats i bilen så vi kanske inte kan slänga allt idag :-/

Hörs sen!
Och Grattis Nellie på ett års dagen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0