Andra föelsedagen för lilleman idag.

Grattis min underbara skit unge på två års dagen!



Vi vaknade klockan sju idag. Jag tog över Neo i vår säng där han låg och väntade på att sin välling skulle bli klar. Han var på ett riktigt bra humör! Ett tag iallafall ;-). Han brukar vara lite sur och gnällig på morgonen. Sen dukade jag fram frukost. På brickan stog där två glas med juice, två mackor, en spruta med laktulos till Neo och en panodil till mig. Och dessutom kanelsnäckor som han älskar. Det fick han dessutom på morgonen när han fyllde ett också. Tana och Josefine kom också ner en stun innan vi skulle till dagis. På dagis hade dom hängt upp några ballonger och mamma var där innan och lämnade glass :-). En annan pojke kom dessutom ut till oss i hallen och sa att Neo skulle få en hund i present ;-). Neo uppfattade inte vad han sa för han satt och läste lite i en bok. Jag bara skrattade och Martina sa till honom att vara tyst :-P. Han kommer att få det roligt där idag.

Får se om det blir mer uppdatering idag. Vi åkter till Landskrona lite senare efter lite tårtätning. Och här måste packas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men jag får se hur mycket jag orkar. Ska nog lägga mig ner och vila en timme.

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis lilleman :D

2009-09-02 @ 11:58:15
Postat av: Margareta S

Grattis finaste lillkillen! Kram på dig.

2009-09-02 @ 16:47:18
Postat av: sandra

Grattis till din son :)

2009-09-02 @ 17:50:34
URL: http://www.nogg.se/Mil
Postat av: Bea

Grattis Grattis :).. Snart blir min William också två år. Bara tre veckor kvar! Tiden går så snabbt eller hur?

2009-09-02 @ 22:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0