snart är den här dagen OCKSÅ slut.


Klockan är redan halv sex. Den här dagen är snart slut och det har verkligen gått snabbt.

Jag slutade idrotten kl 12. Efter den hängde Sofia och en kompis till henne Sara hem hit och drack lite kaffe. Dom började engelskan tio i ett så jag lekte lite med Neo i väntan på att Frida skulle komma :-). Hon hade inte en sån där jätte bra dag idag eftersom hon inte blev godkänd på uppkörningen idag :-(. Men hon kommer att klara det nästa gång :-) När Frida kom hit hade hon köpt med sig feta greta och en pommes till Neo :-). Sen började jag draman halv tre. Första gången Frida passar Neo själv men allt hade gått jätte bra. Dom hade varit och gungat, köpt lite fika och sen gått hem till Melina & Oscar. Dom stog utanför Mediteket när jag slutade :-)

Mamma och Frida kommer hit idag istället och gör pankakstårta. Jag tänkte städa lite och sen se om jag finner ro till att plugga så länge Neo är vaken. Annars får jag sätta mig ner efter klockan åtta. Och då ska jag helst vara klar med städningen. Så att jag slipper tänka på den.

I morgon ska vi med pappa och kolla möbler. Ska bli kul, sen blull bak och lite att förbereda inför kalaset på Lördag.

Nu ska jag och Neo hjälpas åt att plocka lite på Hans rum. Det ska STOR SORTERAS i morgon med. Jobbigt....men vi har dratt ut på det tillräckligt länge nu.

Jo förresten.
Neo ska ju få en till liten syssling i Mars Och idag ringde Mattias Christians bror och sa att han ska bli farbror i Februari/Mars. Så alltså ska Neo få sin första kusin :-). Kanske en kusin och syssling på en och samma månad? Man vet ju aldrig :-)

Kommentarer
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

hehehe..jag har massor att göra nu så jag vet inte hur detta har gått till ,hehe.. Men d3t gick ju ;) nu ska jag bara få tid till att plugga till teorin med..usch.. Puss

2009-10-08 @ 18:33:47
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0